Vrácení či výměna zboží

Nesedí Vám barva zakoupeného zboží, nebo snad délka akrobatické šály? Ať je důvod jakýkoliv, tak zásilku můžete vrátit nebo třeba vyměnit během 14ti dní od přijetí zásilky. 

Jsou 3 možnosti, jak nám můžete zásilku vrátit. 

PRAVIDLA pro všechny 3 možnosti: 

Zboží vracejte vždy v původním stavu, pokud bude jakkoliv poškozené nebo špinavé, budeme nuceni z vrácené částky strhnout poplatek za způsobenou škodu. V případě výměny zboží Vám bude před odesláním zaslána faktura s vyčíslením způsobené škody nebo zásilku odešleme na dobírku s částkou, odpovídající způsobené škodě. O této skutečnosti budete, vždy informování předem telefonicky nebo emailem. 

1 / zásilkovnou se štítkem

Napište nám, nejlépe jako odpověď na potvrzení o objednávce, můžete uvést co se děje a proč zásilku vracíte a my Vám pošleme obratem štítek pro podání zásilky na jakékoliv pobočce firmy Zásilkovna, která přijímá zásilky. Jestli Vaše pobočka zásilkovny přijímá zásilky zjistíte zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky následně štítek vytisknete a nalepíte na balíček a zanesete na pobočku. 

2 / zásilkovnou bez štítku

Tato varianta je velmi podobná první, zboží zabalíte, obsahem musí být kopie faktury nebo alespoň číslo objednávky, pokud se tak nestane nebudeme schopni správně identifikovat zásilku, a vrácení peněz případně výměna zboží se může zkomplikovat.
Zásilku můžete zanést do jakékoliv zásilkovny, která přijímá balíčky, kde řeknete toto číslo: 95601104. A tím končí celý proces vrácení. 

3 / vlastní volbou dopravy

Poslední možnost je zásilku poslat přímo na naši adresu. Michal Fridrich, Kamechy 12, Brno, 63500. Zásilku viditelně označte, že se jedná o vratku + číslo objednávky. V tomto případě hradí poštovné zákazník. 

V tomto případě, určitě zásilku neposílejte na dobírku takový balík nepřebereme.

 

 

 
x