🎄 Doručení do Vánoc
📦 Zásilkovna: objednávky do 18. 12. 23:59
🚚 PPL: objednávky do 22. 12. 10:00
Poslední objednávky odesíláme 22.12. 2025,
všechny další budou odeslány až v týdnu od 5.1. 2026.
Děkujeme za pochopení.

Vrácení či výměna zboží

Nesedí Vám barva zakoupeného zboží, nebo snad délka akrobatické šály? Ať je důvod jakýkoliv, tak zásilku můžete vrátit nebo třeba vyměnit během 14ti dní od přijetí zásilky. 

Jsou 2 možnosti, jak nám můžete zásilku vrátit. 

PRAVIDLA pro obě dvě možnosti: 

Zboží vracejte vždy v původním stavu, pokud bude jakkoliv poškozené nebo špinavé, budeme nuceni z vrácené částky strhnout poplatek za způsobenou škodu. V případě výměny zboží Vám bude před odesláním zaslána faktura s vyčíslením způsobené škody nebo zásilku odešleme na dobírku s částkou, odpovídající způsobené škodě. O této skutečnosti budete, vždy informování předem telefonicky nebo emailem.  

Zásilkovnou

Zboží zabalíte, obsahem musí být kopie faktury nebo alespoň číslo objednávky, pokud se tak nestane nebudeme schopni správně identifikovat zásilku, a vrácení peněz případně výměna zboží se může zkomplikovat.
Na internetové stránce https://returns.packeta.com/cs vyplňte formulář o 3 jednoduchých krocích.

Musíte znát původní číslo zásilky, naleznete jej v:

  • SMSce od Zásilkovny
  • Mailu od Zásilkovny
  • Archivu zásilek v aplikaci Zásilkovna
  • V informačním mailu o odeslání zboží od eshopu.  

Vlastní volbou dopravy

Druhá možnost je zásilku poslat přímo na naši adresu. Michal Fridrich, Kamechy 12, Brno, 63500. Zásilku viditelně označte, že se jedná o vratku + číslo objednávky. Dopravné platí vždy zákazník.

V tomto případě, určitě zásilku neposílejte na dobírku takový balík nepřebereme.